Tesla Model 3 – elektrifikacija u tijeku…
Porastom broja električnih vozila na cesti za očekivati je da će i u našem studiju svoje mjesto pronaći i sve više električnih limenih ljubimaca.
Tesla Model 3 automobil je koji će svakako ostaviti znatiželjne poglede prolaznika jer osim visoke tehnologije koja ju krasi, Tesla izgleda fantastično u ovoj kombinaciji boje.
Vlasnik se odlučio na keramički premaz u trajanju od 3 godine, a kako je izgledalo druženje sa Modelom 3 u našoj PHali provjerite u nastavku…
Vlasnik se odlučio na SiO2 (tzv. keramičku zaštitu) u trajanju od 3 godine, što je u našem slučaju FX Protect Evolution Coating.
Uz zaštitu lakiranih površina zaštili smo i naplatke sa FX Protect Wheel Armour, stakla sa FX Protect Rain Shield te kožne dijelove interijera sa FX Protect Leather Coating.
Kako bismo krenuli u proces poliranja vozilo je trebalo proći naše premium pranje te dekontaminaciju. S obzirom da je stanje eksterijera bilo vrlo uredno što se tiče kontaminacija, odradili smo samo kemijsku dekontaminaciju sa povoljnim, a izvrsnim Mafra Deca Flash sprejem.
Poliranje smo odradili sa novim Rupes High Performance spužvama, a korištene paste su bile Angelwax.
Za buffing koristimo izvrsne FX Protect krpe od mikrofibre poput Polar White,
a prije aplikacije keramičke zaštite lak moramo odmastiti sa nekim od odmaščivaća, u ovom slučaju koristimo FX Protect Surface Agent jer koristimo FX Protect liniju keramičkih premaza.
FX Protect Evolution Coating 9H dostupan je za kupnju svim kupcima, odnosno i kupcima koji nisu certificirani za aplikaciju premaza. Premaz nudi izvrsnu zaštitu i hidrofobnost vozila te je među najboljim izborima kada se radi o premazu koji mogu koristiti svi. Premaz je deklariran kao zaštita u trajanju od 3 godine uz pravilno održavanje.
Sušenje premaza?
Za FX Protect Evolution Coating sušenje grijalicama je poželjno, kao i za svaki keramički premaz, međutim nije obavezno. Premaz će svoje vezanje uz površinu obaviti unutar 24h na sobnoj temperaturi, što ga također čini pogodnim za detailere koji nemaju mogućnost grijanja laka.